Effektiv morgon!

Har haft en effektiv morgon, trots att lilleman haft en skitnatt...

Han sov länge imorse och jag masade mig upp vid åtta.
Hann med att plocka lite med tvätten, bädda sängen & dammsuga lite innan han vaknade :)

Har nu fått iväg prinsen till dagis där det var totalt tre barn idag, går hosta och feber på vårt dagis. Några skulle iaf komma till luciafirandet. Mysigt att vara bara tre barn, vilken uppmärksamhet de får plus att de kan leka med sånt som annars kanske inte är lika lätt när det är full styrka. Såg att morgonen började med leklera :)

Jag har varit på Ica och handlat lite till dagens exklusiva middag, korvstroganoff.
Hämtat ut pengar till sista leveransen av jultidningar.
Nästa år ska jag INTE köpa en enda tidning av någon...
Hatar jultidningar, Alfred ska inte heller få sälja när han blir stor. Han ska få pengar om han låter bli, det tjänar jag på för det är dyrt att handla :) Hur som helst så kan jag inte säga nej när det står ett barn med sin tidning under armen, jag har alltså totalt handlat av FEM olika barn i år!!

Nä, undra om man skulle slänga i en hårfärg i burret... Är just nu råttfärgad och gillar det icke!

Kommentarer
Postat av: Nikita

NEJ Daniel friade inte över telefon,

det var jag som friade till honom för ett tag sen

och då han ringde så talade han om att han skulle åka och boka kyrkan.. dvs att han bestämt sig för att säga JA!



2010-12-13 @ 12:09:25
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

Förresten, synd affe inte får sälja då kunde ja köpt av honom ;) här i urskogen kommer inga ungar alls å säljer :O fast kanske är lika bra de haha:P

2010-12-13 @ 12:17:44
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja, stå emot! Första tidningen kommer det år han fyller 7..har i år varit elaka mamman och kastade tidningarna innan dom hann se dom och dom fick en slant var istället!!

2010-12-13 @ 14:08:04
Postat av: Erikaö

Mina ska aldrig mer sälja så oss slipper du, det blir för dyrt för mig!

2010-12-13 @ 14:59:27
Postat av: Lina - Mamma till Vincent och ängeln Emilia

Hej.

Tittat lite i din blogg och kom fram till att våra Änglar föddes på samma dag fast år emellan.

Fick reda på att Emilia var död den 3e och vi valde att åka hem för att sedan föda den 4e.

Har nu fått hennes lillebror! :)



Ville bara säga att jag känner igen mig i en del du skrivit.

Kram Lina

2010-12-13 @ 19:51:40
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0