Dag 26, 27, 28

Dag 26 - Mina rädslor

Ja, vad är jag rädd för?
Jag är rädd för massor av saker. Som de flesta andra så är jag rädd för ormar och spindlar. Jag är även livrädd för råttor/möss/sorkar och fåglar, även i dött format. Men jag är nog mest rädd för grodor... Stora som små. Tycker att de är bland de äckligaste djur som skapats och de finns ju för sjutton överallt en fuktig sommar!!

Men en annan rädsla jag har är att förlora de som står mig nära.
Är rädd för att inte kunna finnas till för de som behöver mig.
Är rädd att jag är en dålig mamma och sambo...
Ja jag är rädd för massor av saker, men det är ingenting som jag går omkring och grubblar över utan jag lever mitt liv som vanligt och tur är väl det :)

Dag 27 - Min favoritplats

Hemma, finns ingen plats som slår mitt hem!

Dag 28 - Det här saknar jag

Antar att svaret ska vara ngt materiellt eftersom det står DET i början.
Men jag svarar på frågen DEN här saknar jag...
Min Farfar och Lucas, saknar dom bägge så otroligt mycket.
Så mycket att det ibland gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0