Dag 20, 21, 22

Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden har jag varit så otroligt trött, har jobbat mycket och mörkret gör sitt.
Nu går vi mot ljusare tider idag så nu hoppas jag på under, med lite hjälp av Rosenrot :-)
Behövs underverk eftersom jag ska börja jobba heltid plus börja plugga nu i Januari!

Dag 21 - Ett annat ögonblick

Första gången Alfred skrattade på riktigt.
Jag satt i telefonen med Madde när jag hör hur ungen skrattar så att han kiknar :)
Pappan  familjen framkallade detta skrattanfall!
Underbart med hjärtliga barnskratt

Dag 22 - Det här upprör mig

Ojjj, här skulle jag kunna printa ner en hel jäkla roman :-)
Det finns så mycket som upprör mig...
Skulle kunna skriva det klassiska som orättvisor, djurplågeri, barnmisshandel med mera...
Men jag tänker gå in på andra ämnen:
*Svenska rättsystemet, finns ingen logik i hur vissa döms. Önskar att det var hårdare straff för våldsbrott och sexuella övergrepp! Idag är det värre att begå ett ekonomiskt brott!
*Tandvården, Vanligt folk har fan inte råd att gå till tandläkaren. Inför samma system som sjukvården. Det är nästan en klassfråga med bra tänder idag!
*Respektlöshet, folk som besöker Birsta trots att de har vinterkräksjukan!!!


Kommentarer
Postat av: madde

den gången med affes första skratt kommer nog aldrig jag att glömma=)



ja detta med magsjukan och gå på birtsa....ja du finns faaan inga ord för det...HATA



KRAM

2010-12-22 @ 23:28:01
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0