Dag 2, min första kärlek

Vi kör väl på med utmaningen ;)

Denna dag handlar det om min första kärlek, spännande...
Hade ju gärna velat säga att min första kärlek är Albin men nu var det inte riktigt så.

Har verkligen tänkt och tänkt idag, vem sjutton var min första kärlek?
Har ett svagt minne av en kille från lågstadiet som hette Markus (eller nåt), men han räknas inte för där var jag nog bara smygkär... Under mina tidiga tonår så hade jag inte heller någon speciell som jag kan minnas, så vi räknar mitt första riktiga förhållande!
Han hette Anders Johansson och var några år äldre än mig, jag gick i åttan och var störtkär i denna kille. På nåt konstigt vis så lyckades jag få ihop det och vi var ett par i två år!

Minns inte varför detta tog slut men antagligen fick min mamma lyssna på många tårar i kombination med den ena powerballaden efter den andra ;)
För visst var man dramatisk som alla andra tonårstjejer, man grät högt och ljudligt.
Inte ens grannarna kunde missa att en kärlekshistoria var över ;)
Stereon på högsta volym och en tro om att livet aldrig mer skulle bli bra!

Ja, det var kort o gott min första kärlek.

Första men inte största ;)

Bjuder på några smakprov av mina gråtdepparfavoriter ;)

*Total eclipse of the heart
*Bye Bye Johnny
*Unbreak my heart
*I would do anything for love
*The power of love



Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilken rolig utmaning!! Kul läsning för oss :)

Kram

2010-12-02 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0