Dag 17 - Mitt favoritminne

Har många fina minnen, men två speciella. Lika men ändå så olika!

När jag plussade med Lucas. Det ösregnade den dagen och det var kraftiga översvämningar i hela centrala sundsvall. Ändå åkte jag till apoteket och köpte testet. Fick ett plus och jag fick panik... Ringde Titti och grät en skvätt (av glädje). Det var lycka det :-)

Andra minnet är givetvis när vi plussade med Alfred!
Abbe var borta på jobb när jag testade mig. Fick liksom samma panik då...
Slängde mig i bilen och drog direkt hem till min syster. Hon såg på mig när jag klev innanför dörren att jag hade fått ett plus. Glädjetårar då med, men blandat med rädsla...

Nu har jag mitt troll, det vackraste troll som finns :-)


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ja den där glädjekänslan, den glömmer man aldrig =)

2010-12-17 @ 20:34:49
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anita

Efter plusset hade man både en glädjekänsla och overklighetskänsla :-) Jag tänkte på knyttet i magen 24 timmar om dygnet och tyckte nästan det var konstigt att folk inte såg jag var lycklig och gravid där redan i v.5 :-D

2010-12-18 @ 07:00:25
Postat av: Maria Ö

Jag såg innan du kommit in att det var nått skrämmande/fantastiskt som hänt <3<3...

2010-12-18 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0