Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon var det ja...
Utan dom vore livet rätt så trist!!!

Erika: Född 74, äldst i skaran ;) Bosatt i Värmland med sin man och två underbara ungar.
Den mest belästa av oss, hon kommer troligtvis aldrig att sluta läsa. Finns gott om högskolor och kurser ;) Hon är också den av oss som tränar flitigast, har gjort tjejklassikern vilket imponerar på mig starkt :)
Vi ses tyvärr alldeles för sällan, men vi har alltid en veckas semester ihop på sommaren och den veckan är värdefull för mig! Hon jobbar på ambulansen i Karlstad och sitter med i alla styrelser hon kan komma åt! Borde testat att säga nej ibland och bara ta det lugnt!


Maria: Född 78, minst i första kullen! Vi bor nästan grannar med varandra, även hon har en karl och två underbara ungar :) Maria och jag träffs ofta, flera gånger i veckan och vi pratar telefonen flera gånger varje dag. Vi bråkar också, ibland riktigt rejält och ibland bara småtjafs men vi blir alltid sams igen, tack och lov! Hon jobbar inom omsorgen och har nyss pluggat till uska. Drömmer om polishögskolan! Har ett varierat leverne, ena dagen äter hon bara pulver och andra dagen är hon en gourmet. Hon tränar och kämpar på hon med :)
Maria och jag har minst en gång i veckan under de senaste 7 åren fått höra hur lik vi är varandra och att vi har exakt samma röst. Dett är faktiskt något uttjatat tycker vi så nu säger vi det själv först ;) Maria gjorde slut med en kille åt mig en gång på telefon, han hörde ändå ingen skillnad!
 

Marcus: Född 92, först ut i andra kullen och första killen i skaran. Tar dagen som den kommer, är inte direkt killen som planerar ;) Skoltrött som få men har skallen på skaft så det borde gå... Jag gör allt jag kan för att stötta och motivera. Innebandyspelare och en player på tjejfronten. Lång och snygg kille!!!
Skulle behöva en spark där bak när det gäller plugget!


Elin: Född 93, familjens pluggo... Elin har alltid varit en ensamvarg, gillade att sitta och leka ensam med små insekter när hon var liten. Var övertygad om att hon skulle bli nunna men hon träffade sin drömprins på nätet och de har nu varit ett par i över ett år. De pendlar mellan kalmar och sundsvall. Är sådär äckligt kär ;) Misstänker att hon drar söderut så fort skolan är över. Hästtjej som drömmer om en egen fux (jo, färgen är viktig).
Hon skulle behöva släppa loss lite mer och inte vara så himla pryd!






ÄLSKAR ER ALLA 4 SÅ MYCKET ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Javisst är det underbart med syskon å fint skrivet..

Har själv 2 bröder som betyder oerhört mkt för mig... Skulle aldrig klara mig utan dem...

2010-12-11 @ 21:42:45
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag tycker inte alls att du å Maria är lika varann på rösten faktiskt ;)

2010-12-12 @ 05:58:06
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Nikita

för att då kan ja fota utan blixt det är så svårt på kvällen då det är mörkt å man ej har stativ till kameran :O

2010-12-12 @ 08:22:12
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Karin

Ni är så fina allesammans. Det är kul och tryggt med många syskon.

2010-12-12 @ 11:04:44
Postat av: Maria Östberg

Å jag dig <3

2010-12-12 @ 12:13:24
URL: http://www.fotoamatorens.blogspot.com
Postat av: Erika ö

Hade du ingen bild där jag ser ännu fetare ut?

2010-12-12 @ 16:32:43
Postat av: Therese

Erika, nä detta var den som värst;) Men jag ser smal ut så därför tog jag den ;) Men det kompenserar du upp med bild ett där du är skitsmal!

2010-12-12 @ 16:39:05
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0