Dag 1, presentation av mig!

Namn: Kristina Therése Östberg
Född: 2 juli 1976 på Hudiksvalls BB
Uppvuxen i: Mina första 10 år i Bergsjö, Hälsingland. Därefter i Sundsvall.
Familj: Pappa, mamma, styvfar, 4 syskon i åldrarna 17, 18, 32 & 36
Familj: Sambon Albin, sonen Alfred och en son i himlen

Jobbar som skötare inom psykiatrin. Börjde min karriär där av en slump 1997 och blev liksom kvar. Har gjort några avstickare inom omsorgen och behandlingshem men är nu tillbaka på brottsplatsen igen. Tycker egentligen inte alls om att jobba. Drömmer om att vinna massor av pengar så att jag kan slippa detta. I väntan på det så ska jag plugga... Börjar nu i januari med att validera till usk:a sen vet jag inte vad som kommer att ske.

Min kära sambo mötte jag första gången 2003, vi träffades på en nattklubb i stan.
Den 4 mars 2006 kom vår första son Lucas, som all vet så gick det inge bra så nu har vi en änglason. Lucas lillebror Alfred kom till oss 26 februari 2009 efter en planerad igångsättning, 6 veckor för tidigt! Familjen blev komplett!

Nu har längtan efter barn nummer tre börjat smyga sig på och vi får se vad som händer i framtiden! Hade jag inte haft åldern emot mig så skulle jag kunna tänka mig mååånga barn :)

På min fritid så umgås jag gärna med mina fina vänner.
Har en stor och bred vänkrets, några närmare och mer betydelsefulla än andra. Vem hedersplatsen går till får ni veta på dag 7 :-)

Sommartid finner ni mig i en solstol under stekande sol, gärna med en stor fikakorg. På hösten finns jag i skogen där jag letar svampar och bara njuter av den friska luften.
Om vintern styr jag gärna skotern mot en sjö där sambon anglar/pimplar och jag äter, jag gillar att äta och tycker att alla utflykter skall innehålla en stor fikakorg! Slalom är en annan passion som tyvärr utförs alltför sällan!
På våren skottar jag snö för fulla muggar, allt för att skynda fram sommaren ;)

Är en mycket matglad amatörkock som älskar att ha middagsbjudningar och exprimentera i köket. Drömmer om att driva ett eget litet café!


Ja, det var dag 1 av 30.... Vad sjutton har jag gett mig in på???

Kommentarer
Postat av: Frun

Men... erkänn att du gillar hästar å ;)

2010-12-01 @ 21:05:13
Postat av: Therese

Jaaaa, hur kunde jag glömma det??



Jag gillar även hästar, och drömmer om att få ha en riktigt duktig hopphäst en dag :)

2010-12-01 @ 21:15:43
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Ja, vad har vi gett oss in på?

Men lite kul är det :)

Spännande att få läsa lite mer om dig :)

Skottar snö??

Här smälter den av sig själv .))

2010-12-01 @ 21:33:47
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Therese

Lotta: Jag skottar och slänger ut den över gården så att den smälter på nån timme. Kan inte vänta på att det ska tina av sig självt ;)

2010-12-01 @ 21:57:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns ju ett cafe i Borgvik

omsättning 500 000 på tre månader, vore nåt för dig!

2010-12-02 @ 07:05:49
Postat av: Tant Ulrika

Men vilken kul "lista" o kul att läsa mera om dig! Ska bli intressant oxå att följa fortsättningen :)

2010-12-02 @ 07:39:44
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Jenny S

Hej!

Vilken rolig grej - jätte kul att läsa!

Hoppas ni mar bra och att ni är friska och krya nu!

KramKram

2010-12-02 @ 08:05:07
Postat av: lovisa

kul utmaning:)

2010-12-02 @ 08:35:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men guuud vilken KUL utmaning! Jag vart nästan sugen och börja blogga igen ;)

2010-12-02 @ 12:31:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud va kul!! Sånt här skulle jag vilja läsa om ALLA!! Glöm inte att skriva att du saknar alla nintentotimmar framför Super Mario på halmstadsvägen (dag 29)!! Helvete vad vi spelade.



Kram från Sara

2010-12-02 @ 18:10:09
Postat av: Sara

Nä, dag 28 menar jag ju =)

2010-12-02 @ 18:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0