Åksjuk...

Hemresan från fjällen var ett helvete...
Jag har spytt och äcklat mig hela vägen hem!
Hatar att jag blir så åksjuk ibland :-(

Tycker synd om mig själv nu.
Abbe har handlat hem mat som jag försöker truga i mig. Några strips har jag lyckats få i mig men sen är det stopp.

Ska köpa hem ett åksjukearmband till mig själv och se om det hjälper.
Affe har klarat sig bra, han har sovit och kollat på dvd som vi lånade av syrran. Konstigt nog så kräks han inte när han får kolla på tv samtidigt.

Hur som haver barnen kär... Vi har haft en mycket härlig tripp.
Otroligt god mat, men varför är det så förbaskat lite mat när man går på finare ställen??
Tur vi åt många rätter ;)
Stort tack till Mats och Karin också för deras gästfrihet :-)

Även om jag är sjuk och mest bara ligger så är min son glad.
Han hade två otroligt fina paket i brevlådan idag.
Det ena kom från den urmysiga butiken Fina små ting och det andra kom från fina Bellio
Återkommer med mer info om innehållen senare.

Nu ska jag tvinga i mig lite parisare!!


Kommentarer
Postat av: Titti

Usch,din stackare! Hoppas du piggnar på dig kvickt!

2010-12-01 @ 17:26:17
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack Titti <3

Mår faktiskt helt okej nu, maten gjorde susen! Och givetvis hjälpte det till att vi kom hem så man fick kliva ur bilen :)

2010-12-01 @ 17:43:29
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men stackars dig, lider verkligen med dig. Hoppas de blitt bättre. Bamsekram till dig från mig

2010-12-01 @ 17:59:25
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Anna S

Nä men fy vad jobbigt att vara åksjuk! Jag minns hur det var och det var mindre kul. Skönt att du är bättre nu iaf! Dags för en dejt snart tycker jag! Kramar

2010-12-01 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0