Vill ha...

Vill ha..... FINA NAGLAR!!!
Finns det ingen som gör fina naglar till vettiga priser? Tycker verkligen att det är för dyrt att gå till nagelsalongen, speciellt eftersom mina har en tendens att sitta lite dåligt vilket innebär tätare återbesök!
Tips någon?!

Vill ha..... MINDRE KROPP!!!
Känner mig fet och ploffsig idag.
Ingen annan än mig själv kan jag skylla på heller....

Vill ha..... NYA KLÄDER!!!
Tur jag fick presentkort av bästa släkten när jag fyllde år, då kan jag ju unna mig det :-)

Vill ha..... MER FÖRÄLDRADAGAR!!!
Även fast jag fått ett nytt jobb så vill jag ju vara hemma med Affemannen längre...
Snälla snälla FK, ge mig lite fler dagar. Alternativ två är... Snälla E'on, dubbla Abbes lön så jag kan vara hemmafru ;)

Vill ha..... NY SOFFA!!!
Tyvärr går pengarna till en böter på fortkörning denna månad *it sucks*

Vill ha..... KRÄFTOR OCH LANGOS!!!
Dock inte samtidigt ;)

Vill ha..... GULA KANTARELLER!!!
Vet bara inte vart man letar... Vill ha i frysen till grytor, såser, varma mackor *mumma* Någon som kan låna ut en kantarellhund kanske?

Sist men inte minst så önskar jag mig en god nattsömn inatt ;)


Good night friends!!


Kommentarer
Postat av: madde

Du kan låna min karl som är kantarell tokig och är GALEN på hitta/plocka kantareller:-)vi har frysen full!



kramar

2010-08-05 @ 22:42:17
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Det jag kan bidra med är kantaareller...i massor. Du får rensa själv....ska försöka få mednär vi åker upp nästa gång!

2010-08-06 @ 00:28:54
Postat av: Pillargontanten

Föräldraledigheten, naglarna, kroppen och många andra av dina önskningar kan jag inte hjälpa dig med, men katareller, ska du få, om det fortsätter vara sånt här svampår :O)

Adressen bara, den har jag inte sparat.....

Typiskt!

2010-08-06 @ 06:06:23
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Annelie

Du har en tjej som heter Sara Skoglund i Matfors som fixar naglar hemma. Jag vet inte vad hon tar men är nog betydligt billigare än Nagelsalongen iaf. Hon har både blogg och facebook, saraskoglund.webblogg.se.

Hoppas hon kan hjälpa dig.=) Trevlig Helg och hälsa till Abbe från mig.

2010-08-06 @ 06:26:22
Postat av: Josefine

Hoppas du fått sova gott, det hjälper mot det mesta =)



Naglar som sitter är ett must då man har små. Mina sitter som berget men det är ju lite långt att köra till Oslo varje gång :):)



Massa helgkramar till er, ni är så fina!

2010-08-06 @ 12:37:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: carro

Naglar är super enkelt att göra själv man köper bara tippar (på kicks 100st 100 kr) sen förstärkning (depend) och super lim men filar bara bort kanten med en 6 sidig fil går nästan inte att misslyckas :) och dom håller bra:)

2010-08-07 @ 07:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0