Välkommen Fredag :)

Idag välkomnar vi fredagen lite extra tidigt :)

Affe vaknade redan vid sex och eftersom hans pappa jobbat inatt så var det inget prat om sängmys utan vi fick snabbt utrymma sovrummet :)

Idag vill och måste jag besöka Birsta, måste handla hem lite kläder till Affe. På måndag börjar allvaret, dvs dagis. Även jag behöver inhandla lite kläder! Nu är bara den stora frågan vem som tänker göra mig sällskap??!! Finns det någon frivillig (Typ du Petra)???

Ikväll hoppas jag att Albin inte har några planer, jag vill faktiskt bara vara hemma och äta en riktigt god middag och bara vara med min familj. Fredagsmys med andra ord ;)

Fredagsmysmiddagstips tar vi gärna emot!!



























Kommentarer
Postat av: Nikita

ja hade också täntke göra birsta idag, dock så har jag ju blivit sjuk :S synd.. blir bara handla mat för mej å sen snabbt hem å bädda ner mig !!



men vi måste försöka ses snart!!

kram

2010-08-27 @ 07:38:09
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Inte läst på någon dag och oj vad det händer grejer... Miss U to!

2010-08-27 @ 08:43:35
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0