Väderprat...

Eftersom jag tillhör den skalan som INTE klagade på värmen i sommar när det var som hetast så får jag klaga nu... Vart f*n är sommarvärmen? Ute regnar det (för 2:a veckan i rad?) och jag sitter och nätshoppar vinterkläder på kvällarna. Önskar verkligen att det blir några fler varma dagar men just idag känns det väldigt långt borta!

Idag ska vi besöka Petra & Samuel, har inte träffat dom sedan midsommar så visst sjutton är det på tiden. Men semester och jobb har helt enkelt gjort så att det inte passat. Men idag så ska vi ta igen det, förhoppningsvis dyker Jeanette och Elsa också upp senare :-)

Det bara ploppar upp tänder på Alfred nu, en kindtand kom upp helt i helgen och fler är på gång. Inte alls konstigt om han är kinkig emellanåt, min lilla goding har ont ♥

Nu ska vi göra oss klara för att åka!

Hoppas att ni alla får en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med dig, som i ett trollslag försvann badvädret/solen/värmen! Jag hängde liksom inte med i svängen :(

2010-08-10 @ 09:54:15
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0