Trebarnsmamma

Idag har jag två extrabarn inhysta här, det är kusinerna Emilia & Tilde som är på besök :)

De ska vara här i ett dygn med mig och Affe.
Albin är på inte mindre än TVÅ fester idag, drog i morse på festlighet nr 1.
En årlig återkommande 5-kamp endast för grabbar, sen ikväll är det maskerad och 30-årsfest. En fest jag valde att inte gå på.

Så idag testar jag på livet som trebarnsmor och hittills så går det rätt bra, så det är bäst att Abbe passar sig för detta kanske ger mersmak ;-)

Ikväll ska vi ha tjejmys, bara jag och Emilia (Emilias bestämmelser). Vi ska äta godis & chokladpudding och dricka dricka, inte illa alls :)

 


Kommentarer
Postat av: karro

ååååh, vad tråkigt att ni också har det så!



detta gör mig så himla irriterad. Neos farmor bor också ungefär 3-4km härifrån, och jag förstår det inte!

Johans pappa som bor 12 mil ifrån oss, och verkligen jobbar mycket, och som dessutom pendlar 15 mil om dagen till och från jobbet (åt fel håll, oss sett) hinner komma hit, ofta!

han ska dessutom flytta till Kina i ett år, och kommer ju inte kunna träffar varken oss eller Neo, och hon bor nästgårds och verkar inte ens vara intresserad.



näe, fy fan helt enkelt.

usch! blä! arg!

hur kan man inte vara intresserad av sitt första och enda barnbarn? om man har 35 st kan jag väl förstå att det blir en sporadisk kontakt...

men ett...



nä fy, vi klarar oss nog bättre utan, eller hur?





men vad roligt det lät med 2 extra barn! :)

hoppas ni får riktigt riktigt roligt! :)

kram!!

2010-08-21 @ 16:31:07
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Va falls, har ni badväder i Norrland?

Ur led är tiden, här är det jacka och hatt som gäller....

2010-08-21 @ 20:04:55
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, neeej Lotta... gamla kort på ungarna, sen i juli närmare bestämt! Inte skulle jag utsätta mig för badstranden ensam med tre vilda ungar inte.. Vi har snart vinterkläder på oss här upp också :)

2010-08-21 @ 20:13:31
Postat av: Erika

Miss U all!

2010-08-21 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0