Surprises <3

Min sambo vet hur man ska handskas med en tjej han!
Ofta får jag överraskningar i alla dess former, och igår var inget undantag.

Vi var hemma hos Maria & Mogge på middag och vi hade pratat om att ta en picknick på Norra ikväll när Roxette spelar inne i stan. Men som vanligt så kände jag att jag inte orkade, mitt dåliga samvete för att Alfred sovit borta så mycket denna vecka tog över, jag är en torrboll osv... Så jag hoppade av. Maria blev skitsur och skulle minsann gå ensam, haha.
Men när vi spelade BUZZ på natten så kom Mogge fram med en hemlig vinst och vad tror ni det var... Jo, Roxettebiljetter såklart :-D

Ska bli så himla kul!

Nu: Köpa kläder till nattens bravader :-)





Kommentarer
Postat av: Titti

Ja mä ska få gå :)

2010-08-07 @ 15:16:20
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas att dom är lika bra som förr då,

dom har ju fått en del sågningar - speciellt Marie Fredriksson.

2010-08-12 @ 20:45:51
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0