Stranden!

Idag har vi varit på stranden, lurade med oss Petra och Maria med familjer.
Vi var i princip de enda som var där...
Eller det var en pappa där med sina två döttrar också. Medans flickorna badade så drack han öl. Sorgligt är kanske det första ordet som ploppar upp i mitt huvud. Mycket annat ploppar också upp men det orkar jag inte printa ner i text :)

Vi hade iaf en mycket trevlig dag, när solen sken så var det supervarmt. Affe badade konstant tillsammans med Samuel o Emilia. Ungen älskar vatten och på den fronten är han INTE lik sin mor, det är då ett som är säkert. Jag är jordens badkruka :-)

Ikväll har pappa besökt oss, Affe fick provsitta motorcykeln. Det var ju mycket spännande :)



NU: Snora vidare, har blivit förbaskat förkyld....

Kommentarer
Postat av: Titti

Du kan inte va värre badkruka än mig,jag lovar...

2010-08-16 @ 07:11:35
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0