SMILE and be happy

Har letat vinterkläder till både Alfred och mig och har nu hittat en webbutik med ett mycket stort och bra sortiment! Didrikssons största återförsäljare.
De har även andra bra märken som Reima, Nanook/Isbjörn Of Sweden,Helly Hansen,Ticket To Heaven.
Mycket trevlig service dessutom vilket är ett superstort PLUS!





SMILE är en familjevänlig klädbutik belägen vid kanalen i Åkersberga tre mil norr om Stockholm. Hos oss hittar du alla kläder du behöver -  för hela familjen - under ett och samma tak. SMILE ägs och drivs av Carina Toss och Andreas Weiss.  
www.smilebutiken.se har vi valt att visa en liten del av vårt breda butikssortiment. Välkommen till vår 300 kvadratmeter stora butik på Sågvägen 2 för att ta del av hela vårt sortiment.  

Inom kort kommer det att komma upp en tävling här i min blogg i samarbete med smilebutiken.se som jag inte tror att du vill missa ;)

Håll utkik!!!

Vad Alfred och jag har beställt visar vi senare, men vi kommer inte att frysa i vinter iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Yvonne W

Oj vad spännande, hoppas att även vi utan blogg kommer att kunna deltaga.

Mycket fin webbutik :-D

2010-08-26 @ 09:31:22
Postat av: nikita

du har en award i min blogg =)

2010-08-26 @ 11:28:43
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Linda

Javisst är det en toppen butik. Har också beställt lite vinterkläder där till mina små här hemma.



2010-08-26 @ 17:49:02
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ska hålla utkik :)

Är i megastort behov av vinterkläder till junior!

2010-08-26 @ 20:15:39
Postat av: Therese

Yvonne: Absolut :-)

Nikita: Ska genast kika :D

Linda: Ja verkligen!!

Carrolina: Det är nog alla nu och tyvärr är det en dyr årstid för föräldrar till växande barn!

2010-08-26 @ 21:44:20
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0