Slitsamt

Har som ni kanske såg i förra inlägget börjat på nytt jobb idag (psykiatrin) och jisses vad trött jag är... I huvudet, inte alls vad jag är van vid efter mina år hemma med Alfred :) Trevliga kollegor iaf, och det är viktigast!!!

Mötte upp en blocket-försäljare idag också, jag köpte en VOKSI åkpåse som Affe ska få ha i dagisvagnen, jag betalade 300 spänn för den, det är ju för 17 nästan gratis. Hel och fin var den också! Ett riktigt klipp!!

Hämtade hem Alfred från farmor ikväll där han som vanligt haft det suveränt bra.
Känner ingen som helst oro, har tom slutat ringa för att fråga hur det går :-)

Jag är så tacksam över den hjälp vi får och jag vet att grabben har det bra där.
Har några riktigt bra barnvakter som jag vet att jag kan lita på till 100%, ni vet själva vilka ni är

Imorrn ska vi besöka Jenny och Malte, när jag skriver så inser jag att jag har två såna vänner...
Jenny F med hästen Malte och Jenny S med sonen Malte och det är de sistnämnda vi besöker imorrn, fattar inte varför det ska gå så långt mellan gångerna?
Imorrn ska jag även bestämma ett datum med henne för me&i-partyt. De har en otroligt snygg kollektion nu, Så bor du i sundsvall och känner mig (lite iaf, haha) så är du hjärtligt välkommen!
Återkommer med ett datum imorrn =)

Nu ska en trött hard working mama gå och krama kudden!!


Good night!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Tre tävlingar i min blogg är avslutade. Kanske var det du som vann?:) Tack för att du var med:)

2010-08-23 @ 21:51:40
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0