Sista veckan

Sista veckan i frihet....

Nästa vecka ska jag egentligen också vara ledig men kommer att skolas in på nya jobbat två dagar och veckan därpå börjar vi inskolningen på dagis för lilleman.
Måste verkligen ta tag i inhandlingen av lite höstkläder, praktiska men snygga :)
Ropade hem ett par fina NS-jeans igår på tradera till ett bra pris. Gillar när det är mudd på jeansen!!

Idag får vi besök av Sofi, Kerstin, Petra & Samuel.
Imorrn tar vi tag i besöket av nya dagiset, måste ju hälsa på lite.
Imorrn är kusinerna på plats så då känns det nog mer välbekant för Affemannen :)

Nu ska jag ta och förbereda en lunch till oss vuxna, kycklingsallad med bulgur och soltorkade tomater. Barnen får nog nöja sig med potatisbullar :)

Hoppas det blir en varm och solig dag för er alla


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Mums!!! Vilken tid får man komma???

2010-08-16 @ 10:20:04
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-16 @ 19:16:13
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0