Peppar peppar...

Vilka dagar vi har nu, helt underbara!!!

Affes humör är på topp *peppar peppar* och han gnäller inte många sekunder på en dag. Tänk, för en vecka sedan var jag nästan beredd att annonsera ut han på blocket ;) Älskade barn, jag hinner liksom inte riktigt med i all utveckling som händer nu. Det går fort!!

Har varit hos Madde idag tillsammans med Nikita o Ulrika. Kanonmysigt och mycket smarrig lunch. Tack för idag tjejer, ses väl snart igen hoppas jag :)

Kvällen då....
Jo den har jag tillbringat i skogen med syster och en svampkorg.
Kom hem med lite kantareller för första gången i mitt liv :)
Inga papperskassar, men någonstans måste man ju börja...



Ikväll somnar jag med ett leende på mina läppar :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0