Måndag igen

Sambon är på jobb, och jag o Affe har en äkta slappar-dag.

Just nu sover han och jag ska ta tag i hans rum som ser ut som en rövarkula...
Ska måla till den väggen som det var så stora hål i, har spacklat och gjort allt klart. Men tror det styper på maskeringstejpen. Måste ju maskera listerna annars blir det inge bra!

Jaja, sitter jag kvar här kommer jag aldrig hitta nån tejp!

Ute regnar det så det är egentligen en perfekt piffar-dag :)

Ska laga en räkgryta till middag idag, gudarnas så gott... Har nog inte gjort på 5 år tror jag!
Borde börja med GI/LCHF igen men bestämde mig igår för att inte göra det och istället satsa på långsamma kolhydrater och mera fibrer!




Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Jag hat tejp :-). Vi kan byta mot några blöjor som jg inte kan åka och köpa ;-)

2010-08-09 @ 13:20:39
Postat av: Nikita

gud så gott de lät!!

räkor e ju så gott!

vi ska äta fisk potatis remouladssås citron

samt kräftstjärtar inte fy de heller =)

2010-08-09 @ 15:55:23
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jenny Slagbrand

Hej! Vill ha lite mattips - kan du lägga ut receptet? Vi kan väl höras ngt till veckan.

Kram Kram

2010-08-09 @ 16:28:37
Postat av: madde

åååå så gott!!!! recept TACK!!!!

2010-08-09 @ 19:41:50
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0