Lycka

Jag hade en underbar kväll igår med tre underbara tjejer.
Välbehövligt med en riktigt trevlig tjejkväll.
God mat, skojiga förfestlekar, gott rosévin & mycket tjejsurr gjorde susen :)
Tack Jenny, Jeanette och Petra ♥

Vaknade pigg imorse så jag föreslog en familjedag på stan och vi har haft en så himla mysig dag.
Affe har åkt karuseller, jag har ätit langos, en glass i vängåvan, solen gassade och alla människor var på ett strålande humör.

Jag har nog världens finaste killar i mitt liv :)









 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Konstigt att vi inte stötte på varann på stan igårkväll. Jag var också ute på en tjejkväll.

2010-08-14 @ 16:05:58
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Mäh, du skulle ju inte ut?

Vart var ni då? det var så dött nere vid öltälten så vi satt på Oscars uteservering!

2010-08-14 @ 18:11:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Haha nä men efter en närmare eftertanke så blev det visst en sväng ändå. Vi satt mest i öltältet.

2010-08-15 @ 00:17:45
Postat av: Nikita

åh vad mysigt med en familjedag, spec å få åka karuseller å äta langos :D

2010-08-15 @ 03:17:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är härligt varje gång du visar bilder på sötaste killen som blivit så stor. Jag har varit "med" sedan tiden innan han föddes. Jag tycker så mycket om dig (om man nu kan göra det fastän vi inte ens träffats). Du är söt och fin och jordnära!

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram från mig.

2010-08-15 @ 13:02:45
Postat av: Fatima/Caroline

Snyggt linne (el vad det är för kreation) du har på dig där vid karusellen =) PS! kommer förbi och hämtar upp den där skålen någon dag =)

2010-08-15 @ 20:52:04
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Karina: TACK söta du, dina ord värmer <3



Fatima: http://mandeldesign.se/fashion/item.asp?topic=2452 Denna klänning är det jag har, älskar den! Välkommen in när du vill :)

2010-08-15 @ 21:23:12
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0