Kronisk trötthet...

...är vad jag lider av... Iallafall så känns det så just nu!
Affe har sovit dåligt inatt och jag med för den delen...
Har lyckats fått en uvi, så imorse lämnade jag av Affe till Petra och sedan drog jag till doktorn själv. En penicillinkur rikare gick jag därifrån.

God frulle hemma hos Petra och lite lek innan jag bestämde mig för att åka hem och sova med Affe. Och som det ser ut nu så sover han och jag sitter här...

Idag längtar jag till höst och vinter, längtar efter att få åka lite skoter, grilla korv, åka skidor och på kvällarna tända en massa ljus och bara mysa med mustiga grytor och gratänger! Imorrn kan jag längta efter sommaren igen, flexibel är mitt mellannamn ;)

Förresten, har ett grymt roligt samarbete på gång, håll utkik så kanske det kommer en (eller flera) rolig tävling(ar) snart :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Ni har väl sålt skotern??Eller har ni ny på G?

2010-08-18 @ 12:26:53
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Går väl å köpa en ny?!

2010-08-18 @ 12:33:55
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Har ni ingen skoter era knäppgökar :)



Ja alla årstider har ju verkligen sin charm, jag är ju barnsligt förtjust i hösten å jag.

2010-08-19 @ 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0