I väntan på...

...att färgen i hallen ska torka så kan jag ju passa på att blogga =)

Har haft en kanonhärlig dag!
Fick besök av Madde och Nikita och deras barn idag.
Vi har käkat lunch och lekt sen tog vi alla en lång prommis in till matfors där vi besökte inredningsbutiken L&co. Vart lite shopping idag också, lite lull-lull till hemmet :-)

Målar panel ikväll. inte så himla kul faktiskt.
Men panelen i hallen var skitig/sliten och gick inte att få ren så då målar jag den istället =)

Ska köpa hem en krokhylla som jag kan hänga på Alfred-höjd i hallen, då kan hans minikånken och jacka/overall hänga där. Så småningom kan han väl klä på sig själv hoppas jag :)



NU: Kolla om färgen torkat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0