Hur ser en familjedag ut?

Idag satt vi uttråkade i varsin soffa och funderade över vad vi skulle hitta på för kul idag. Några förslag var lekparken, drakborgen och badhuset...
Men nej nej, för oss blev det en familjdag på Birsta. Jag garanterar att det inte var Affes val ;)
In på IKEA och slängde i oss lunch, vidare upp på Clas Ohlson där jag köpte najtråd, fotoramar och maskeringstejp... Allt en kvinna behöver, hihi!
Sen fick vi telefonsamtal att vi skulle få gäster så då hastade vi oss hem snabbt!!

Att najja är liksom min nya grej, så ikväll ska jag snida ihop nåt tjusigt medans vi kikar på film... Tror Albin har en smärre depp ikväll för enligt facebook så ska alla hans vänner på party och kräftskiva ikväll och det ska inte han!

Fick iaf främmande av Örjan, Linda & barnen. Trevligt som 17.
Att Örjan lagade middag åt oss gjorde inte saken sämre :-)¨

Nä nu ska jag liva upp stämningen här hemma, vill ju inte att gubben ska tycka jag blivit tråkig ;)



Att najja är att tvinna en kraftigare ståltråd med hjälp av en najtång :)
Sen ska jag gör ngt kul med ståltråden, ett blomstöd samt en fönsterdekoration ska det få bli :)

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Va fan är en naj??

2010-08-29 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0