Förhoppningar

Har en spännande dag framför mig imorrn, ett möte på förmiddagen som jag har stora förhoppningar på. Så snälla håll tummarna för mig :) En annan kul grej är också inplanerad, mer om det imorrn :)
Själv hatar jag kryptiska meddelanden och hemliga inlägg, ändå gör jag ett sånt!!

Fick även ett sjukt roligt och oväntat samtal på telefonen ikväll, något som faktiskt kommer att gynna er läsare. Mer om det kommer också senare (fortsätter med mina kryptiska gåtor) !

Haft besök av farmor och faster Katrin ikväll, Affe har haft en enmansshow utan dess like. Jag undrar verkligen vart han fick sin energi ifrån. Den är liksom enorm, tar aldrig slut.
Och lik sin kusin Tilde så är det bara att haffa han i farten, säga godnatt och släcka lampan så sover han sen. Ingen nedvarvning behövs egentligen. Oftast mycket lättsamt *peppar peppar*


Till nåt helt annat....

Jag är en allätare när det gäller musik, lyssnar verkligen på nästan allt. Jazz är ingen favorit men annars så funkar det mesta :)
Och just denna är kvällen sköna låt :)




Har alltid älskat country :-D


Och med denna låt säger jag Gonatt kära vänner

Kommentarer
Postat av: Nikita

jag lovar ja ska hålla tummarna för dig i sömnen imorn/idag då du är på möte =)



kram <3

2010-09-01 @ 03:10:26
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Hmm tror jag vet vad mötet innebär! Håller alla tummar!!! Det kommer säkert att gå bra, men det andra blir jag nyfiken på... När har du tid/lust att få främmande ;)

2010-09-01 @ 08:47:17
Postat av: Lisa

Haha blir så glad då andra uppskattar country musik :) fantastiskt bra musik!!

2010-09-01 @ 09:43:47
Postat av: Susssilusen

Jamen spännande blir det

2010-09-01 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0