En Award

Jag har fått en award av supersnälla och relativt nyfunna men goda vännen Nikita!

Tusen tack vännen :)

  • Kopiera bilden för att visa att man fått den
  • Länka till den person man har fått den av
  • Nominera några andra bloggare och länka till dem
  • Berätta 7 fakta om dig själv



- Jag är en jäkel på att brodera korsstygn ;)

- Jag är otroligt rädd för att såra andra och säger inte alltid vad jag tycker fast jag vet att jag borde!

- Jag vet att jag borde ta tag i vikten, men hittar sällan motivationen. Trivs ju bra emellanåt!!

- Vill ha en stor familj med många barn

- Är helt övertygad om att jag hittat mannen jag vill leva med resten av mitt liv ♥

- Är en hyffsat duktig slalomåkare
 
- Tror starkt på begreppet KARMA, "What goes around, comes around"

Jag skickar denna award till dessa söta människor:
Fia, Erika B, Karro och Maria Ö


Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Tack söta du <3



Har ingen dator utan bara min iPhone så jag vet inte om jag lyckas göra detsamma! Det gör kanske inte så mkt!



KRAM

2010-08-28 @ 16:18:32
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0