Vart är solen?

Har någon sett vart solen tagit vägen??
Här är det bara grått och trist...

Idag får jag besök av Madde & Astrid + att Mia & Madde kommer :-D
Jag vet att jag borde städa lite, men jag ids inte... Man får ta mig som jag är!!
Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete ;)

Till veckan ska jag göra ett nytt försök med "bantningen"
Har en hel del kilon som måste väck (typ 10), men jag tycker helt ärligt att det är så förbannat tråkigt att inte äta vad jag vill. Jag har alltid kunnt gjort det, har aldrig tänkt på vad jag stoppar i mig och inte gått upp ett hekto, men graviditeten med Affe gjorde susen för det!!

Jaja, det är på måndag så nu tar jag fram en påse bullar och hoppas att mina vänner också tänker frossa ;)

See You!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Aha så du har dubbelbokat din rackare. Vi får styra upp en dejt en annan dag istället då. Hälsa brudarna!

2010-04-08 @ 10:51:24
Postat av: Anna-Maria

Solen är här.. =) titit.. Men jag hoppas ni får den oxå för man blir så mycket piggare och insperad när solen är framme..



Jag har oxå ett par kilo som jag vill skall bort.. Men just nu har jag ingen karatär alls, moffar i mig allt sött och gott..



Du vännen, jag hade en som skulle göra om min blogg, men det verkar inte hända något.. Om du får 450kr av mig (pengarna som jag skulle ha gett henne) vill du hjälpa mig att göra om min design när du får tid?



En massa kramar till dig..

2010-04-08 @ 10:53:21
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Och en puss till affe.. ;o)

2010-04-08 @ 10:53:45
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0