Valborgsmässoafton!

Har nu jobbat natt nr 2, gick ännu lättare än första!
Inte så dumt att jobba natt ändå, missar INGEN tid med Alfred vilket är ett stort plus.

Idag är det valborg och då ska man grilla sin mat och elda upp allt skräp som finns ute =)
Vi ska iaf grilla, eldandet överlåter vi åt andra.
Tyvärr är grillfesten ikväll inställd för vår del, detta eftersom vi faktiskt inte vet vad det är Alfred har för prickar. BVC säger bestämt (efter telefonkonsultation) att det är svinkoppor men alla som sett honom säger vattkoppor... Men vi fortsätter att leva i ovisshet, haha!
Vi kommer istället att umgås med Anna & Crille ikväll. Det blir lugnt och skönt, precis vad torrisen Therese behöver ;)

Vägde mig imorse igen, det går sakta med säkert åt rätt håll.
Har fortfarande inte infört kolhydrater utan väljer att stanna kvar i fas 1 ett tag till. Varför "bryta ett vinnande koncept" liksom? Mår bra, oförskämt bra faktiskt :)
Men ikväll finns det planer lååångt bak i min hjärna att jag ska grilla en majskolv, återstår att se ;)

Ska ta och städa undan lite här hemma, måste även plocka fram grillen våran och rengöra grillgallret samt handla mat!

Men först och främst ska jag ta min underbara son och krypa ner under täcket en stund!




TREVLIG VALBORG ALLA SOM LÄSER =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får en toppen bra valborgsafton.

2010-04-30 @ 12:04:11
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Tack detsamma Linda =)

Kram

2010-04-30 @ 13:49:15
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: jossan

hej hej jo men vist kommer jag i håg dig =) väldigt posetivt =) va söt liten kille du har, jag skulle hälsa från kicki som just nu är i turkiet med mamma oliver kirstjan hans son viktor och line och linnea

hur är det med dig hoppas att ni har en bra valborg

2010-04-30 @ 18:49:54
URL: http://gosefisen.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Skönt när vikten går åt rätt håll. Själv har jag helt kass karaktär. Fy.

Ha en trevlig Valborg trots prickar.

2010-04-30 @ 19:16:53
Postat av: Pillargontanten

Ja, varför lämna ett vinnade koncept :O) Lägg på lite fett och vips har du LCHF :O) Härlig valborg!

2010-04-30 @ 23:19:29
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0