Usel...

...är vad jag är på att uppdatera min blogg!

Men dagarna rullar på, i Alfreds tecken. Vi leker och härjar mest hela tiden!

igår var vi på drakborgen hela dagen. Det är ju något som blir roligare för varje gång för Affe, tyvärr innebär det mindre sitta på rumpan och surra med andra mammor för min del ;)


När vi kom hem var vi ute och lekte.
Jag passade på att plantera lite penseér i lådorna och på bron.
Nu är väl ändå våren här =)
Affe passade under tiden på att käka lite löv och stenar, samt ta en runda med lära-gå-vagnen som han gillar att ha som stöd ute på grusplanen!




Idag har vi besökt öppna fsk igen!!

Min "diet" går alldeles utmärkt också. Vi äter ju ganska gott och jag är sällan/aldrig hungrig och det bästa är att jag tappat vikt (4 kg på 10 dagar). Men så är jag ganska hård, äter ingen frukt eller rotfrukt. Försöker ha "nolltolerans" den första tiden för att ändra mitt egna ät-beteende! Kommer snart att återinföra kolhydrater med lågt GI men det tar emot lite (är väl rädd att gå upp antar jag)!

Nu ska jag dricka vatten och kolla på tv ;)

Ha en mysig kväll kära ni!


Kommentarer
Postat av: Titti

Jag vill åxå ha en sån mössa...Allvarligt....

2010-04-22 @ 20:23:12
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Nikita

åh va mysigt å plantera blommor :D

måste ta å köpa lite blomlådor jag med tror ja..



albin är inte sjuk igen snarare fortfarande, har ögoninflammation och är hängig

å har vart hele veckan :(

2010-04-23 @ 09:05:03
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är roligt när man ser sånna resultat på vågen.

Jag önskar att jag också kunde köra GI. Men det är väl inte det smartaste då man ammar. :-(

SÅ jag pinar på med promenader jag. :-D



Drakborge... Dit skulle man ha vart. Jag har fortfarande aldrig vart dit. :-O

2010-04-23 @ 10:42:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Fatima/Caroline

Men OJ vilket BRA resultat!!! =) Bra jobbat! Jag slutar amma nästa vecka så jag känner mig inspirerad av att läsa detta... kanske gör jag mig ett GI försök=)

2010-04-23 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0