TGIF

Det är fredag igen och för min del innebär denna helg jobb...
Men det gör inte så mycket, är ju skönt när det ramlar in någon krona på kontot för det är ju inte direkt mycket av den varan just nu!

För omväxling så är det regn idag, alla surrar om att det ska bli sååå fint i helgen, det tror dessvärre inte jag på! Men å andra sidan så gör det mig inget heller eftersom jag inte ska vara hemma! En smått egoistisk tanke kanske ;)

Idag då?
Hemmadag skulle jag väl kunna kalla det för. Vi har inga planer på att åka ut någonstans och att ta en prommis är inte heller nå kul i detta väder. Så jag tar väl ett varv med dammsugaren, slår på lite I drömmarnas trädgård på tv´n, softar och gör absolut ingenting. Det låter rätt soft =)

På måndag är det tänkt att jag ska börja med ny kost, inget jag längtar till men det känns som ett måste. Min kropp är inte vad den var. Efter graviditeten med Lucas så gick magen tillbaka snabbt och jag såg ut precis som innan men denna gång är det verkligen inte så, det tar tiiiiid och jag är omotiverad som fan. Men jag ska gå ner innan det får flytta in ett syskon i min mage och det borde ju vara motivation om nåt!

Nu ska jag dricka kaffe och småsurfa lite =)

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: nikita

låter som en soft fredag i regnigt väder..

jag ska jobba en del i helgen ja me.. å håller me dej pengar på kontot e aldrig fel ;)

2010-04-09 @ 10:59:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: -c-

Hej! Det stämmer bra det. Hittar du hit på en fika nu tror du? ;) Kram!

2010-04-09 @ 12:12:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: petra

jag e inte heller motiverad men fan vi måste klara det! tänk så snygga vi kommer vara i sommar då:)

2010-04-09 @ 12:49:15
Postat av: Ajdins mamma

Hej, hej!

Vill bara tipsa dig om en tävling på min blogg. Jag lottar ut en personlig body/t-shirt till din plutt :) Du kan välja om du vill designa den med text eller bild :) Det vill du inte missa, va? Kika in vettja!



Ha en bra dag!

2010-04-09 @ 13:40:18
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

måste du verkligen dieta? Kan du inte bara sluta med socker, godis och sånt? Eller är det nån särskild diet du skall utöva?

2010-04-09 @ 15:34:10
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Fatima/Caroline

Läser ikapp =) och måste säga GUUUd så mysigt att åka utomlands med mammagruppen!! =D Jag är avundsjuk! =D

2010-04-09 @ 19:46:55
Postat av: Lotta

Hos oss va det jättesol hela helgen!

Kram!

2010-04-11 @ 20:13:50
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0