Stormvindar!

Idag har det verkligen varit kallt ute.
Vi gjorde ett tappert försök till lite utelek men både vi vuxna och barnen frös så vi gav upp och gick in istället. Men lite gunga och lite lekstuga hann vi med =)

Vi har alltså haft besök av P&S idag, alltid lika trevligt!

Nu är det fredagkväll och vi ska för första gången på länge genomlida den utan godis och chips, är nästan helt säker på att vi kommer att överleva det också ;) Vräkte i oss en kebebsallad utan majs men med extra kött till middag och blev proppmätta, vi har dessutom en varsin pannacotta i kylen som vi kan smaska på till Talang 2010, så helt synd om oss är det inte!

Imorrn ska jag äntligen besöka min nya frisör "Tant Grön"
Ska göra blonda slingor och klippa igenom lite, vill behålla längden på håret i sommar. Det är skönt att kunna ha uppsatt då man ofta springer till och från stranden!

LÄNGTAR efter Hanna o Wille också, extra mycket blev det när jag chattade med Hanna en kväll... Varför ska det vara så jäkla långt mellan värmland och norrland?? Hade jag varit miljonär skulle jag låta flyga hit barnen nån helg ibland!!

Nu ska jag springa till tvättstugan, både jag och barnet har helt slut på rena kläder....
Roligt fredagsnöje va ;)

Ha de så mysigt ikväll nu mina kära vänner!


Love Peace & Understanding ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0