Sakta men säkert...

...kommer tänderna =)
Nu är en till tand helt framme och jag misstänker att det är orsaken till febern!
Nu ikväll är han mycket piggare och har precis somnat för natten.
Förhoppningsvis blir det en bättre natt än föregående!

Jag har jobbat hela helgen, tycker det är otroligt kul att gästspela lite när det passar mig.
Vill helt enkelt aldrig mer börja jobba heltid igen ;)

Jag måste unna mig vårskor och en vårjacka, kanske gör det imorrn om lilleman är pigg. Annars blir det nog bara en hemmadag med vagnprommis!
Så återigen säger jag till mina vänner o bekanta att ni är välkomna hit för att leka med oss om ni har tråkigt ;)

Dagens middag var riktigt god förresten....
Gjorde en tacopaj med sojamjöl i pajdegen, äntligen en måltid som kändes komplett =)

Det är mitt GI-tips till alla idag, spring o köp sojamjöl ;)




Kommentarer
Postat av: Nikita

hoppas vi kan ses snart =)

2010-04-25 @ 22:21:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

visst är det skönt att förstå orsaken!

2010-04-26 @ 08:37:06
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0