Happy

Jag blir verkligen lycklig av solen, men vem blir inte det??
Idag har jag trots att solen skinit besökt drakborgen med Nina o Rasmus, vi hann med både drakis och utelek hemma =) Var in på barnens hus och köpte lite uteleksaker till lilleman på vägen hem, sånt måste man ju ha! Nu saknas bara en sandlåda med lock och en plats att ha den på!
Lekstugan invigde vi idag också, där trivdes Affe som fisken i vattnet =)

Katterna har vårkänslor också, iaf en av dom... Ozzy har idag kommit in med inte mindre än 1 gulsparv och 2 (stoooora) sorkar, han är en riktigt duktig jägare. Kjell nöjde sig med att jaga löv ;)

Min "diet" då??
Jo jag har inte ätit en enda kolhydrat. Men jag är ganska trött och har ont i huvudet men det hör väl till innan kroppen vänjer sig. Men jag käkar gott iallafall =)

Pappa: Jag vill ju ha det där receptet på 3-dagars salladen du visade mig =)

Har knäppt en massa bilder idag men har ingen fungerande usb-port i denna dator så ni får nog vara utan tills på fredag, om jag inte mobilbloggar lite =)

Imorrn är vi bortbjudna på lunch och lek.... Tur man har snälla vänner ;)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tredagars sallladsrecepten kan du väll lägga ut här sen, det lät intressant.

Lycka till med din diet.. själv gnäller jag över att jag är tjock samtidigt som jag stoppar in en kaka i munnen, ha ha ha.

Kram Victoria

2010-04-14 @ 08:37:57
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: ErikaÖ

Det receptet har jag nånstans....

2010-04-14 @ 09:31:31
Postat av: Hanna

håller med!! vem blir INTE glad av detta underbara vädret... ^^



ha en fin dag! kram H

2010-04-14 @ 10:33:50
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: nikita

låter ju som ni har härliga dagar :D



du , kan vi inte ta å ses nåt framöver igen :D

kanske du jag madde sanna å ulrika + barn ?



vore himla trevligt iaf :D



krams!

2010-04-14 @ 11:24:39
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med Diabetes

Vilken härlig dag ni verkar haft! :) Solen ger en massa härlig energi!



Kika gärna in och tävla om någon barnprodukt hos mig. :)

2010-04-14 @ 18:15:09
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0