En bra dag :)

Vi har haft en mysig dag, jag och Alfred!

Började dagen med lek och mys. Redan vid nio ville han sova, han sov till klockan tolv!!
Helt otroligt länge... Men han ska väl sova igen det han missat när han varit sjuk.

Medans han sov hann jag med att putsa fönstren i käket, byta gardiner, skura panelen nere i hallen, skura ytterdörren + elementet, skura av trappräcket och knäskura trappen....
Effektiv är bara förnamnet ;)

När lilleman vaknade så käkade vi lunch och gick sedan ut i en timme så att vi bägge fick lite friskluft!

Nu ska vi försöka göra någon middag.... Öring står på menyn.
Egenhändigt uppfiskad av Albin ♥

Fick samtal av FK idag också, de kan verkligen vara trevliga och hjälpsamma ibland. De ska inte bara ha skit tycker jag!

Nä, nu ska jag inte ägna mer tid till datorn....

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0