Beautiful blogger

Det är såå kul att få en award =)

Denna fina har jag fått av söta Carolina1979!!

beautiful-blog-award_84080800

Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

* Jag trivs otroligt bra med att vara hemma,
skulle inte ha någonting emot att vara hemmafru "på riktigt"

* Men jag har världens sämsta ordning i min garderob,
Anna Anka skulle troligtvis kalla mig för ett svin om hon såg den

* Skulle Anna Anka se mina naglar skulle hon nog dö....

*Jag dagdrömmer ofta om vad jag skulle göra om jag vann 215 miljoner på Lotto,
jag planerar och fantiserar mycket :)

* Försöker att bara umgås med folk som gör att jag mår bra,
tycker att jag klarar av det rätt bra.

* Jag älskar att laga mat och att påta i trädgården

* Jag träffade mannen i mitt liv på gayklubb, vi är bägge heterosexuella


Denna award vill jag skicka vidare till:

Alla fantastiska tjejer som läser min blogg =)


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Vad fin blogg du har nu :)

2010-04-25 @ 21:00:35
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Tack Erika, dags att göra din vår/sommar-fräsch också?!

2010-04-25 @ 21:31:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0