Vill ha...

Jag vill ha en ny soffa till vardagsrummet, en ny fin matta, en ny sänggavel, fyra skåpluckor (orkar inte förklara), en snygg höstjacka, ny klädsel till sittvagnen, en snygg åkpåse, en symaskin, ryggmassage.... med mera med mera...
Ja, det är mycket jag vill ha just nu och bara materiella ting. Men det är meteriella ting som skulle göra mig liiiite gladare ;) Eller glad är jag, men lite mer trivsel i huset skulle det skapa =)

Idag har jag, Alfred och kusin Emilia varit hos min vän Titti och hälsat på.
Vi skulle kolla på lammen.... som visst var slaktad och låg i frysboxen, förklara det för en treåring om du kan ;) Tur det fanns några kattungar, transformers och en skoter att leka med istället, haha!

Väl hemma så röjde jag golven innan jag fick besök av Maria, barnen och vovven Sigge. Syrran har gått och blivit med bullmastiff, alldeles för stor för min smak, men verkar trots allt vara en vänlig vovve och det är väl huvudsaken!! Hon skulle komma med symaskinen men glömde den så jag lär nog få hämta den själv imorrn. Måste sy upp gardinerna till köket!

Nu har jag kollat på idol och kändisdjungeln. Idol är ju som bäst nu under auditions och det andra programmet är rikgtigt dåligt... Får svårt för Rafael och Jannike, gillar inte folk som kan och vet allt.

Har gjort affärer ikväll också, gött me lite pengar =)¨


Sov sött alla kära!






VILL HA!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

ja vill också ha en soffa, provsatt min älskade ektorp på ikea idag för 100:e gången , men i dec då skattepengarna kommer blir den min :D

2009-09-17 @ 22:21:49
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: madde

ja försök att flörta in dig hos han du lever tillsammans med....:-)



kramar till dig gumman

2009-09-18 @ 07:11:35
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Skitsnygg soffa!!!

2009-09-18 @ 12:48:53
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0