Varför vägra sömn?

Min älskade son har inte varit sig lik de sista två dagarna.
Han vägrar sova (kommer inte alls till ro) och är riktigt grinig.
Undra just vad som är på gång... Orkar inga mera tänder (hade ett h-vete med den där kindtanden) så han får helt enkelt gärna vara tandlös resten av sitt liv ;)
Nä'rå, men något är det och jag vet inte vad....
Har precis fått han att sova *peppar peppar* och jag har verkligen världens huvudvärk (idag igen).

Haft en mycket trevlig dag iallafall.
A-K o Molly kom på förmiddagen, vi tog en prommis in till byn och jag shoppade en fin body från me too, en snygg scarf och en dregellapp. Ingen mössa vart det då de var så baby-aktiga... Det köper jag helt enkelt när det är dags att knyta fast under hakan, än duger det med snygga "toppluvor"
Lunchade på pizzan innan vi stegade hemåt, råkade ramla in på matfors möbler på vägen hem. Hittade min soffa som bara stog och väntade på mig.... knäppte kort och skickade till Abbe, kanske kanske kan han överraska mig med den ;) Kostade 19,000 och det tycker inte jag är så värst farligt för en skinnsoffa. Fin var den iallafall!

I en halvtimme har jag försökt skriva detta. Junior vaknar och gråter stup i ett.... Nu blir det en alvedon till han och två till mig...

Återkommer ikväll med lite skojiga bilder :)

Kärlek till folket ♥




Kommentarer
Postat av: Maria Ö

19000:-, vad är det för skitsumma för tjänstefolk som oss hihi. Kram

2009-09-22 @ 18:01:50
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Maria: Precis, men tjänstefolk... det är vi väl ändå inte? Jag tillhör gräddfilen och du med ;)

2009-09-22 @ 18:08:17
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag skulle gärna vilja se vad du shoppade idag.

2009-09-22 @ 18:39:31
Postat av: Nikita

då har du tur om abbe överraskar dig :)

2009-09-22 @ 21:39:37
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Nikita: Jag tror dessvärre inte att jag har det ;)

2009-09-23 @ 10:34:05
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0