Tur att det vänder...

Vilken tur det är att humöret svänger ibland, då vet man att man ska passa på att njuta när det är riktigt bra ;)

Nu är det iallafall mycket bättre, vi har haft besök av både faster och farmor till Alfred. Min huvudvärk verkar ha släppt också, den har bara hållt i sig i en vecka... ganska jobbigt faktiskt.
Trevliga Tina på Barnens hus fixade så att jag fick min klädsel till ett billigare bris också, TACK!

Gjorde skitgo middag, pasta med chorizo-sås =)
Gott, starkt och fettsnålt. Min nya melodi ;)

Jag har vunnit en snygg mössa....
Och vet ni, jag tog en till mig själv!
Inte till Affe för han har mössor så att han klarar sig ett tag, men det hade inte jag ;)
 

Nu ska jag kika klart på Matakuten innan det är dags att krypa isäng =)



Fick ett fint paket på posten i fredags, en cuddledry från Reggo.se

Idag har vi invigt den och den var verkligen urmysig och praktisk.
Kunde tyvärr inte fota något på oss ikväll, men ska visa er senare.
Alfred tyckte den var supermysig =)


Tusen tack Reggo!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Va roligt att vinna :) Grattis!

2009-09-28 @ 22:40:12
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

GRATTIS!! =)



Ny tävling hos Tant oxå:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_28.html



..med chans att vinna 1 presentkort värt 400kr från en finfin barnbutik! Kika gärna in o ha en fortsatt braig kväll =) Kram

2009-09-28 @ 23:05:06
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0