Trött mamma och ännu tröttare son

Vi har inte alls haft en sån soft måndag som jag trodde det skulle bli :)

Började med att jag var 1 timme för tidig till babysången så det var bara vända om och gå hem igen för att sen vända och gå tillbaka igen ;) Men när vi väl var där så var det himlans trevligt. Affe var på sitt absolut bästa humör och skrattade gott till våra danser =)

När vi kom hem så hoppade grabben ner i bilstolen och Maria kom hit och hämtade upp oss. Vidare mot gnarp och hudiksvall. Tre barn som gnällt om varann, Alfred har vägrat att sova idag. Mycket märkligt beteende etersom han var extremt trött, men det är väl oftast så när de blir övertrötta. NU sover han iallafall och jag ska ta och titta på tv hela kvällen :) Tina och hollywoodfruar står på menyn, jag har en grym huvudvärk som jag hoppas släpper snart.

Imorrn får vi främmande av A-K o Molly så egentligen borde jag städa lite här hemma, men det finns ingen ork och jag tror inte att A-K tycker att det är såå stökigt här ändå ;)

Äsch, orkar/ids inte blogga mera nu!


Vill bygga!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Oooo vilket läckert hus. Är det allvar eller en dröm?

2009-09-21 @ 21:57:31
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Titti

Spoven?? Nääääe...Då blir ju jag avis ;) Hoppas du får en härlig dag! Jag ringer sedan. Kram!!!!

2009-09-22 @ 05:59:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Nix, Doppingen heter huset!

2009-09-22 @ 08:15:34
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0