Storstädning i mitt hus

Här har vi varit uppe med tuppen (nästan iaf) och har nu påbörjat projekt storstädning.
Gardinerna är nere, skurhinken är fylld med vatten och rengöringsmedel som jag nu skrubbar skåpluckor i köket med. Affe sover sin förmiddagslur, hans pappa också.
Pappan i huset är sjuk idag, mycket sjuk.... Självförvållat sjuk. Lukten av gammal rökig whiskey gör mig påmind om varför jag längre inte vill vara full (bakis). 
Några har lite problem med att jag inte längre längtar efter att gå ut på krogen och festa till, men jag VILL INTE!!!!
Men det ville Albin igår, och därför erbjöd han sig snabbt att vila lite med lilleman nu på morgonen.

Bästa Titti är på väg hit och ska ta mina fönster!!!!
I love you!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Haha..

Förstår att han var snabbt med förmiddagstuppluren..=)



Jag har inte heller någon sug efter alkohol, jag känner att jag kan ha skojj ändå..



Du är jätte duktigt, det finns fler fönster sen ;o)

Kram på er

2009-09-13 @ 13:37:55
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Nikita

jag längtar inte heller efter att gå ut på krogen, eller att dricka överhuvudtaget, visst kan de va gott me ett glas vin ibland .. men där räcker det för mig.

många säger att då man får barn ung så längtar man så mycket efter ute livet, men nej jag känner ingen längtan inte ens om jag känner efter extra mkt...

2009-09-13 @ 14:24:52
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Man tappar lite känslan av att gå ut när barna är små och man kan ibland känna sig som en torris. "Problemet" är att när brana blir stora så kommer festsuget tillbaka och man är inte lika rädd om nattsömn och dagen-efter. Jag hade min vilodag igår och som du vet är mina barn 20 och snart 17.

2009-09-13 @ 16:29:02
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Torris är precis rätt ord för vad jag känner mig som, haha!

2009-09-13 @ 16:42:35
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0