Stadsbesök

Idag har jag besökt stora staden tillsammans med min kära syster.
Vi har strosat, surrat och lunchat. Alltid lika trevligt.

Tog emot imorse att kliva upp, Alfred vaknar VARJE natt/morgon klockan 4, det slår aldrig fel. Det är faktiskt den tid på dygnet då jag är som tröttast och har minst lust att kela. Han kan ligga vaken fram till sex för att sen sova en timme till igen!
Hur som helst så klev vi upp och kom iväg till slut.
Men min grabb har inte varit kry idag. Han är smågnällig och kom aldrig riktigt till ro förrän han fick en alvedon, då sov han av tre timmar direkt.

Nu sover han för natten iallafall, så nu hoppas vi på en piggare dag imorgon :-D

Har i typ två timmar varit på väg in til badrummet för att fixa mina ögonbryn... Men inte då. Telefonen ringer eller så fastnar jag i nåt här på datorn, och nu drar Idol igång...
Jag får helt enkelt vänta tills imorrn ;)
Min Idol-favorit ikväll heter ERIK!!

KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0