Sometimes

Ibland lyckas även jag :)

Har haft en suverän dag. Började ju med att jag inte hade den blekaste om vad jag skulle göra, men bestämde mig för att åka till graven och hälsa på storebror Lucas.
Sagt och gjort, skubbade bort all fågelskit från stenen. De är träffsäkra de små liven...
Åker nog dit imorrn med en ny blomma, något höstigt.
Har även varit hos farmor/svärmor och druckit kaffe. Fick ringa henne och be henne ta bort allt ev kaffebröd, det är vad man kan kalla självdiciplin ;)

Har även försökt gjort rätt inför kommande arv (skämt, hoppas jag ni förstår). Erbjöd nämligen mormor att hänga med på rockkonsert av Roland Cedermark i Tuna kyrka, men hon hade med sig någon väninna så jag klarade mig ;) Jag tog iaf en prommis dit och sa hej, fick med mig lite nya stickade sockor till Affe hem. Det är mycket välkommet nu när vi går mot kallare dagar!
Promenerade vidare ett tag så jag var ute i lite drygt en timma. Skönt ute ikväll :)

Middagen då??
Hur gott som helst!!!!

Grekiska biffar fyllde med fetaost och en sallad med tzatziki 

Lägger in receptet i ett eget inlägg så att jag har koll på kategorierna ;)



Nu är det ensam mamma söker, Premiär :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0