Soft monday

Idag blir det en soft måndag.
Ska ta en soft prommis in till byn om en timme, vi ska på babysång =)

Sen händer det inte mycket mer.... Har sålt min klädsel till sittvagnen så jag måste posta den, ska invänta pengarna på mitt konto först såklart. Sen borde jag åka ut till barnens hus och införskaffa en ny fin klädsel, lilleman har verkligen växt ur liggdelen nu. Han är lika lång som den, haha! Men han ser inte ut att lida så det är väl ingen ko på isen (som en häxa till chef jag haft alltid sa).

Igår bakade jag. Kokostoppar =)
I sann LCHF-anda, rätt så goda blev dom och nu kan även jag fika på mammaträffarna. Får väl ta med mig i skötväskan ;) Ang. lchf så är det så här.... fyra veckor snart, inte någon häftigare viktnedgång, knappt märkbar faktiskt. Trots att jag är strikt som sjutton, äter lite grönsaker och mer fett, men det går trögare än trögast. Troligtvis skiter jag faktiskt i detta nu och går över till helt vanlig kost, kanske tom den gamla hederliga med mindre fett och mer grönsaker/frukt... Huvudsaken är väl att man mår bra? Den som lever får se ;)

Nu har jag duschat, haft fotvård och sitter med insmorda fötter och dricker mitt kaffe. Anna Anka är med på Vakna med The Voice, en halvrolig tjej det där... Nu vill hon bli statsminister och slå ett slag för lyx, hemmafruar och sänkt skatt. Låter som nåt för mig, haha!

Nu måste jag nog lägga på ett kol om jag ska hinna med mig!

Hoppas att ni alla får en fantastiskt trevlig dag, vad ni än må göra :-D

Puss o Kram skumbanan


Emmie gör moster fin i håret ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar du kolhydrater så? Ät dom då...

2009-09-21 @ 08:30:53
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

saknar o saknar, vitsen med detta var ju att jag ville gå ner i vikt...

2009-09-21 @ 08:33:23
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0