Slå ett slag för miljön!

Dagens tips:

Klädbytardag på Klingstagården den 4 oktober mellan klockan 12-15.
Ett suveränt sätt att bli av med gamla barnkläder och andra barnartiklar samt handla lite nytt. Det ligger ju verkligen i tiden att återanvända och köpa begagnat nu. MILJÖVÄNLIGT!!

Vill du själv sälja kläder så tar du kontakt med Erica Lindgren på 070-5208630, eller skicka ett mail till [email protected].

Jag ska absolut dit och se om jag gör några fynd inför vintern!

Snart kommer jag att lägga ut en superfin tävling i samarbete med Erica som gör otroligt vackra smycken i silversmide. Alfred har ett jättefint smycke som hon har gjort, ska lägga ut bild på det senare.
Kika gärna in hennes
hemsida :)

Kommentarer
Postat av: victoria

Ohh dit ska jag oxå åka och titta.

Jag har ju tur och får sälja mina kläder på en bytesmarknad i bergeforsen och sist tjänade jag lite faktist och fyndade en massa fint.

Ha en bra måndag.

Kram VIctoria

2009-09-21 @ 08:50:11
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Titti

:) Då ska jag vara med å tävla....

2009-09-21 @ 09:28:58
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0