Rent och fräscht!

Jisses, jag kan se ut genom mina fönster.... Jag har underbar sjöutsikt som har dolts av damm och skitiga fönster ;) Kanske inte riktigt så illa, men de var ohyggligt skitiga och jag är evigt tacksam till Titti som erbjöd sig att hjälpa mig med dom. Jag är totalt värdelös på fönster, de blir nästan värre när jag är klar än vad de var innan! Man ska göra det man är bra på sägs det, därför efterlyste jag hjälp till just detta. Kanske kan jag få hjälpa Titti att måla/inreda/tapetsera/sätta väv nu när de bygger om hemma.
Nu ska jag sy nya gardiner till samtliga rum, men det får bli en annan dag (vecka, månad?).

Imorrn fortsätter detta städande, har bokat upp tvättstugan hela dagen och ska röja som sjutton!
Höst-rycket har kommit!!

NU: En kebabsallad från pizzerian sen ska jag ut på ett "secret mission"

Hoppas att er dag varit fin ♥


Ps. Nästa lördag är det gangstar-party hemma hos mig.
KOM GÄRNA (men meddela mig självklart innan)!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Jaa,du får gääärna hjälpa mig med väv(jäveln)som ska upp vad det lider...

2009-09-13 @ 17:49:06
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag som helt hade för mig att ni bodde i ett hus, vet inte varför

Du är så duktig som städar och grejar.

Här står det flyttlådor fortfarande....

Hoppas ni mår bra!

2009-09-13 @ 20:09:09
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

Hej på er!

Allt bra med er? Vi saknar er!

Hur har ni de i veckan?



Kramar från Molly & Anna-Karin



P.s intresserad av att köpa ersättning har ett stort paket? D.s

2009-09-13 @ 20:31:00
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Karin & Molly

Gangstar, jag var på ett party för nån helg sedan. Så jag vet inte riktigt om jag ska ha nått mer.

Men jag lovar att jag ska fundera på de!



Förstod nästan att ni oxå gått över på välling. Du vet inte nån som kanske är vill köpa de?



Hur går de med LCHF? Lite sugen jag med att prova. Kan du rekommender de?



Har ni nått speciellt inplanerat i veckan?



Kram

2009-09-13 @ 21:59:49
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0