Morrn morrn världen!

God morgon alla!
Här har natten varit god, ätit ca två gånger (tror jag).
Han har tidigar mornar så nu sover han sin förmiddagslur.
Jag har hunnit duscka, stekt bacon och kokar nu lite ägg.

Idag ska vi hem till en av tjejerna i föräldragruppen på fika... Det blir kämpigt, för jag vet vilka kakfat Sandra brunkar kunna ha, men jag ska stå emot. Har faktiskt bara fuskat en gång och det var den där mackan...

Idag vill jag ha en mobilfri dag, jag är sååååå jäkla trött på att sitta i telefon halva dagarna så jag tror att jag tom stänger av den!! Bara så att ni vet varför jag inte svarar idag ;)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Titti

Det gör du alldels rätt i!!! Ha en härlig dag!Kram!

2009-09-09 @ 09:09:02
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Man behöver mobilfria dagar helt klart! Du kommer fixa att stå emot kakorna galant - jag hejar på dig!! Tävla om en amningströja från Boob hos mig, även om man inte ammar så kan det ju vara en fin present, eller varför inte ha den själv under kofta eller liknande, de är ju ursköna! kram

2009-09-09 @ 10:01:44
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0