Länge sen...

Jag gillar egentligen inte listor, men kände bara för att göra en.
Så jag googladeStulen lista och tog första bästa ;)


1. Stänger du av mobilen när du sover? Ytterst sällan
2. Vem såg dig senast naken? Abbe
3. Hur såg du ut på högstadiet? Ganska ful, tandställning och spinkig som fan.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som nu, fast lite rynkigare skulle jag tro
5. Hur var du på dagis? Dagmamma var det som gällde, men jag var en äkta grinunge...
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Beror på vem du frågar, men jag försöker vara en bra arbetskamrat. Har dock en hel del åsikter. Gillar förändringar!
7. Har du celluliter? Jo men visst =)
8. Biter du på naglarna? Tyvärr
9. Har du något handikapp? Inte som jag känner till
10. Är du rädd för att få hängbröst? Haha, det är nog tyvärr för sent att börja oroa sig för det!
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag tror inte på gud.
12. Svär du?
Ja.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja, så länge folk är trevlig mot mig är jag trevlig tillbaka. Är dock INTE intresserad av att bli medlem eller läsa Vakttornet!
14. Hur homo är du på en skala 1-10? 1:a nykter och en 3:a på fyllan, haha.
15. Tror du på utomjordingar? Nix
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Svårt, Lasagne kanske?
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Inälvsmat och Gul lök (pölsa, isterband, lever mm)
18. Ljuger du? Ja, det gör alla mer eller mindre.
19. Har du kysst en polis? Ja, många år sen. Sjuk fråga... Jag har även hånglat med en elektriker ;)
20. Är du rädd för Securitasvakter?  Hhahah, verkligen inte
21. Har du någonting att dölja? Magen...
22. Vad har du på din nyckelknippa? Nyklar såklart
23. Är du/har du varit gift? Nej, han jag bor med vägrar visst :(
24. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Innan vi fick barn JA, nu så blir det NEJ pga att jag inte släpar upp barnet mitt i natten.
25. Kan du laga cyklar? Jag har en sambo som gör det åt mig
26. Kan du fixa med bilar? Ja
27. Brukar du köra om? Ofta, jag kör bil betydligt bättre än de flesta faktiskt
28. Kan du baka bröd? Ja, det kan jag
29. Vet du hur man frostar av en frys? Jo men visst, husligt va?
30. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Sex and the city eller Dallas kanske??


Sno den gärna du också :)


Kommentarer
Postat av: Nikita

Coolt ja har också hånglat me en elektriker, gjort barn me en också, då måste ja väl vara lite coolare än dej va ;)

2009-09-23 @ 18:24:46
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vi är nog lika coola du och jag Nikita ;)

2009-09-23 @ 19:07:39
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Liw

God kväll!

Tack, det går så fort just nu :)

Kollade in tävlingen och tyckte jag kände igen den så jag kollade så jag inte redan är med och det är jag ju också :) Kan ju inte lämna två svar, men tack för tipset :)



Hoppas ni har en bra kväll!



( och jag tror jag snor listan :D )

2009-09-23 @ 20:35:01
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe, ja visst kan såna där listor kännas lite löjliga, men ibland kan man inte låta bli dem ;)

gillar ju innerst inne att svara på frågor haha, som i de där "vänner"-böckerna man hade som liten :p

kramar

2009-09-27 @ 20:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0