Idag mår jag toppen

Ja, har helt enkelt en dag då det mesta känns toppen :-)

Har haft en spontan men mycket trevlig dejt med Suzanne idag, vi strosade lite på Birsta och käkade lunch. Det var lättare sagt än gjort men till slut valde jag att äta kycklingenchilladas på Charm men pillade bort brödet, vilket extremt dåligt utbud för GI/LCHF.

Har shoppat lite också. Två tröjor och ett par byxor till mig, en vinteroverall från polarn o pyret till Alfred.
Har däremot bestämt mig för att åka in och byta den imorrn till en annan storlek och färg!

Nu har jag ätit LCHF i två dagar, det går väl bra. Inget sug alls efter sötsaker faktiskt, däremot så mår min mage inte så bra av detta. Hoppas att det är snabbt övergående, är ju egentligen mycket känslig för laktos så detta är en dålig kombination.... Men som sagt, jag vill att det ska funka. Annars drar jag ner på grädden =)

Nu ska jag dammsuga, torka av golven lite snabbt sen lägga mig under en filt i soffan och kolla på "I taket lyser stjärnorna" som jag fått av Titti :-D

Puss o Kram


Detta är ett fynd...
Köpte en windstopper-fleece på loppis i höstas för 100 spänn, det visade sig att den modellen var återkallad av po.p så jag åkte in och fick den utbytt mot denna :-)
Om inte det är ett fynd så vet inte jag ;)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Kör det mesta laktosfritt då.

2009-09-03 @ 21:10:48
Postat av: Frun

Vilket lysande kap!!!!!!!!

2009-09-03 @ 22:32:32
Postat av: Sofie

Tack så mycket!!

2009-09-03 @ 23:42:01
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Vilket fynd! Jag håller med om att det är dåligt utbud på GI/LCHF utbud om man ska äta ute. Vad duktig du är!! Kram

2009-09-04 @ 06:15:44
URL: http://lakelanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0