Fönstershopping

Jag sitter OFTA och tittar runt på nätet och hittar massor av kläder jag vill ha till Affe.

En varm mössa är ett måste i vinter och jag gillar denna från Wilma&Morris. Vi är ju ute så pass (skoter, angling mm) mycket så det måste vara varmt om öronen.
Sen hittar jag alltid lite extra som jag gärna skulle klicka hem om ekonomin tillät det!

Svart mössa med päls

Var med och tävla om ett fint presentkort hos Liten Correlin här hos mig.
Perfekt nu när det närmar sig jul, kanske kan du handla till dina barn, gudbarn, syskonbarn, din mamma, dig själv, dina barnbarn... Ja listan kan göras oändligt lång ;)

Det är otroligt snabb service och man har sitt paket inom några dagar, det gillar jag :-)

HÄR är tävlingen för dig som ännu inte är med :-)


Kommentarer
Postat av: elin

HEJ! Vad söt mössa. Ha en bra dag Elin.

2009-09-23 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0