Familjen är komplett

Albin har kommit hem igen :-)
Tror att Alfred vart mycket glad över att få se och busa med sin pappa igen! Han är så mycket roligare än mig...

Nu sover mina pojkar och jag sitter fast i dokusåpaträsket, de avlöser ju varandra nu, den ena sämre än den andra. Ändå sitter man här :)

Borde fira att Albin fick behålla jobbet nu när E.ON varslade 4 anställda. Jag har varit orolig för detta eftersom min A är sist anställd, men han grejade det ♥

Sweet dreams, nu ska jag joina mina pojkar!!


Ps. Har fått ihop 14464 steg idag, det är bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hur går det med den där kosten?

Funkar den?

Har dissat den och börjat med Viktväktarna

men jag är kluven på vilken jag ska använda..

2009-09-23 @ 21:40:41
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: madde

stor skit:-)

2009-09-23 @ 21:42:48
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Härligt att sambon är hemma igen!! Ha en härlig dag! Kramar!

2009-09-24 @ 08:13:26
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej!



Jasså, nä, jag känner också att jag inte kan sitta och typ

dricka ett glas grädde jag ser dom gör på jobbet..

Och bacon till frukost för jag som knappt får i mig fil..näe...

VV är bra för det finns inga förbud, du sparar ihop dina points så kan du unna dig något gott tex på helgen. Helgen som va hade jag sparat ihop så jag kunde få äta min älskade tacopaj :-)Men där är det väl mest degen som är farlig.

Jag äter frukost, lunsch och middag och 2 mellanmål och har fullt sjå att få i mig dessa mål för det är inte lite man får äta. Potatis och rotfrukter får du i princip äta hur mycket du vill av :-)

Jag kör ji även VV till middag till mina barn för dom är så stora nu att dom inte behöver tillgodoses extra fett och dom får ju i sig i skolan också så dom går det ingen nöd på.

Finns massor med tips, ideer och hur du räknar ut points och hur många du får äta per dag ute på VV hemsida :-)

Jag vill hitta ett alternativ man kan leva med i framtiden och det kan man inte med alla GI och allt vad det heter.

Det här funkar för mig, går ner 1 kg i veckan och det innebär ju att jag blitt av med 15 till jul ;-)

2009-09-24 @ 08:56:03
URL: http://akh71.bloggagratis.se
Postat av: Sussilusen

Grattis både till att Albin få behålla jobbet och att du traskat iväg så många steg. Duktigt.

2009-09-24 @ 09:59:46
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0