Efter regn kommer solsken ;)

Det är väl så det sägs iallafall...
Känner själv att jag lät deppig i förra inlägget, men alla har väl en deppig dag ibland?

Har varit och handlat mat nu och inte blev det bättre av att de stog och sålde rullrån utanför Ica, haha. Men jag köpte inga ;)

Våran Ica har bytt leverantör på naturgodis, från exotic snacks till Parrot... Extremt dåligt val av Ica. Utbudet av nötter blev skitdåligt, alla är överdragna av choklad eller yoghurt nu. Köpte en påse pistagenötter, vet inte ens om de är "tillåtna" men jag tänker iaf äta dom!!

Alfred sover som en stock, han är lite förkyld men ska snart väckas upp för att kunna sova ordentligt inatt. Vägde han idag (på vår egen våg) och enl den väger lillprinsen nu 7900 gram. Inte undra på att det börjar kännas när man bär omkring på han :) Han börjar bli stor min lilla gosse!!

Nu ska jag gå och förbereda middagen, fläskfile med aubergine, lök, squash och vitlök får det bli. Lite klyftpotatis till Abbe.



Affe 2000 gram


Kommentarer
Postat av: -c-

Hej, ja den jackan du menar har jag vart och növlat på en par gånger. Men jag gillar inte riktigt färgen till 100%. Jag vill ha en jacka i mer brunt. lixom "bajsbrunt". Sådär riktigt brun. Med inslag av creme/beige =) H&M har haft en sån tidigare. Typiskt att dem inte finns kvar. Jakten fortsätter ;)

2009-09-11 @ 18:41:27
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Pillargontanten

Jag förstår precis hur du känner, med maten alltså, jag är ju snart uppe i ett år, den 17 september faktiskt.

Nötter, creame fraiche, majonäs, bacon, ostkaka på keso, smälta svalnade ostskivor med olika kryddor på har du testat det? Chokladmousse med pepparmint, sknar du den söta smaken köp en burk stevia, finns på nätet. Kött i alla former.... Nu fick du lite pepp :O)

Kram!

2009-09-11 @ 21:18:35
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hej Therese! gå in på www.pippilotta.se 25% på nstan hela sortimentet + fri frakt. kra sussi

2009-09-11 @ 21:20:48
Postat av: Lotta

Hahaha!

Undra om de var samma som sålde rullrån utanför coop för nån helg sedan.

Jag och Freddie stod och väntade på Kent och Bon i typ 5 minuter.

På den lilla tiden var det 6 pers som frågade han som sålde rånen ; Har du gjort de där själv, eller?

Jag höll på dö av skratt.

2009-09-11 @ 22:34:15
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med angående naturgodis leverntören... gillar inte alls parrot som tyvärr vår Ica åxå bytt till! Coop har exotic, så det fick bli fredags handling där idag :)



Trevlig helg!

2009-09-12 @ 00:28:13
URL: http://ninagraf.blogspot.com
Postat av: Cintya

Vilken fin bild =)

2009-09-12 @ 10:55:50
URL: http://cintyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0